2015. február 9., hétfő

Teszt - Nars Laguna Bronzer



Pár hónapja végre én is a magaménak tudhatom ezt a szuper kis NARS terméket, a híres Laguna bronzert. A helyi Sephorában vettem meg, 37 € volt a teljes ára, de én egy akció keretén belül 40%-os kedvezménnyel jutottam hozzá.




Általános szabály, hogy kontúrozáshoz matt púdert válasszunk, és bár a Laguna nem teljesen matt, mégis megállja a helyét kontúrként. Lányok milliói rajonganak érte, mert nem hat narancssárgának a bőrön, szépen pigmentált, nagyon jól satírozható és építhető bronzosítóról van szó. Tartósságát tekintve is elég szép eredményt ért el, bár az igaz, hogy egy hosszú nap után kicsit fakul a színe. Az én bőröm nem különösebben érzékeny, de azért megemlítem, hogy semmilyen káros hatással nem volt rá a bronzosító, nem pattogzott ki, nem lett száraz tőle.
Én egy Real Techiques Contour Brush-sal használom, laza kézmozdulatokkal dolgozom, mert a Laguna szépen pigmentált, így nem kell sok anyagot felvenni az ecsetre.
Itt láthatjátok hogyan viselkedik az én bőrömmel.

A csomagolás a szokásos fekete NARS papírdoboz, amiből csinos kis bronzosító kerül elő. A márka jellegzetessége, a fekete, gumis hatású borítás, aminek egyetlen hátránya, hogy nagyon hamar koszolódik, mert meglátszik rajta minden ujjlenyomat. Az bronzosító tetejét kinyitva egy tükröt találunk, amit maximális helykihasználással helyeztek el benne. A doboz jól záródik, nem mágneses, hanem "kattanós" zárja van, így nem kell tartanunk attól, hogy véletlenül kinyílik. A csomagolás egyszerű és nagyszerű.

De nézzük mit is tartalmaz az elegáns doboz. :)

A Laguna a NARS leghíresebb bronzosító púdere, amit azok tudnak legjobban kihasználni akik világos-közepes bőrtónusúak és sárgás vagy neutrális színtónussal rendelkeznek. Szuperül lehet vele elérni a napsütötte bőr kinézetét és annak ellenére, hogy apró csillámok vannak benne, kontúrozásra is használható, ugyanis ezek a bőrön egyáltalán nem keltenek természetellenes hatást.

Összeségében elmondható, hogy egy nagyon jó kis termékről van szó, amely sokféle (európai) bőrtónussal működik. Nem olcsó ugyan, de ha valakinek van alkalma akciósan hozzájutni, ne hagyja ki ezt a "jolly jokert."

NARS Sheer Glow Foundation

NARS Laguna Bronzer

NARS Orgasm Blush

NYX Soft Matte Lip Cream, Morocco

MakeUpForEver Aqua Brow, Ash 25


Próbáltátok már a Laguna-t? Melyik a kedvenc bronzosítótok?
Ne habozzatok megosztani a tapasztalaitokat velem!


Legyen csodás napotok,
A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LATEST POSTS