2015. február 3., kedd

Start

Üdvözöllek!


Sokat gondolkoztam rajta, hogy mi legyen az első bejegyzésben, mert tudom fontos az első benyomás. Irhatnék egy egyszerű "ki vagyok, mi vagyok"-ot, de azt hiszem sokan lennének azok, akik egyből elfelejtenék. Valahogy mégis szeretnék bemutatkozni, úgyhogy íme pár szó rólam. Vagyis rólam, a sminkelésről és a blogról.

Mi lennék én? régen lányos kislány | most 20 | nőies nő | budapesti | táncos | zongorista | énekes | zeneszerető | szenvedéllyel élő | néha álmodozó | legtöbbször cselekvő

Régi álmom volt, hogy sminkes legyek  és szerencsére mára az álom valósággá vált. Fábián Évánál tanultam ki a sminkes szakma alapjait. Imádok sminkelni, így maximális lelkesedéssel, kitartással és perfekcionizmussal vetem bele magam a szépítésbe. Sokat szeretnék fejlődni, bővíteni a tudásomat. Számomra ez egy olyan szakma, amelyben nincsenek határok, hiszen a kreativitásnak semmi nem szabhat gátat. Szenvedéllyel és a legnagyobb odaadással űzöm e gyönyörű hivatást. Szeretem a színeket, a formákat, a textúrákat. Szeretek kreatívat alkotni. Szeretem meglátni mindenkiben a szépet. Szeretek új dolgokat kipróbálni, mind technikában, mind termékekben, így a sminkjeim mellett tesztekre is számíthattok majd a blogon. Szeretek inspirálni és inspirálódni. S végül szeretnék kikapcsolódást nyújtani mindannak, aki ide látogat.

E célokkal hoztam létre a blogot, az én szépségvilágomat, amiben remélem legalább annyi örömötök lesz, mint nekem.

A.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LATEST POSTS